631

Zadowolonych klientów

9,436,618

Zebranych funduszy

170

Przeprowadzonych warsztatów

Dlaczego warto współpracować z naszą agencją?

Jesteśmy agencją, która od lat współpracuje z organizacjami tworząc dla nich innowacyjne i skuteczne rozwiązania, dzięki którym na świecie dzieje się więcej dobra. W odróżnieniu od standardowych agencji doskonale rozumiemy sposób funkcjonowania fundacji i stowarzyszeń. Dzięki wieloletniej pracy w organizacjach pozarządowych znamy ich problemy oraz potencjały, których nie wykorzystują. Nasze dośwadczenie budowaliśmy zarówno we współpracy z największymi NGO w Polsce, działającymi od wielu lat, jak i pomagając rozwinąć skrzydła tym, które dopiero rozpoczynają swoją drogę ku zmianie świata na lepszy.

Sprawdzone rozwiązania i dostosowane do Twojej sytuacji.

Wszystko, co proponujemy zostało sprawdzone podczas rzeczywistej pracy. Każdą współpracę poprzedza dokładne zbadanie tego, na czym Ci najbardziej zależy. Pomożemy Twojej organizacji rozwinąć skrzydła, przełamać zastój czy poradzić sobie z trudną sytuacją w zespole lub zaradzić kryzysowi finansowemu. Z większością problemów w NGO już się spotkaliśmy i wiemy, jak je rozwiązać. Korzystając z narzędzi i metod znanych ze świata biznesu oraz fundraisingu, potrafimy być potężnym wsparciem dla działań Twojego zespołu. Wszystko, co robimy, skutecznie wdrażamy w naszych organizacjach, które prowadzimy, dzięki czemu możesz być pewien dobrze zainwestowanych pieniędzy.

Wiedza i narzędzia dostępne dla każdej NGO.

Do tej pory wiedza, którą dysponujemy, była dostępna tylko dla wąskiego grona organizacji. Postanowiliśmy to zmienić. Stworzyliśmy rozwiązanie, które może służyć wszystkim. W odróżnieniu od innych agencji świadomie publikujemy ceny naszych akademii, usług czy kursów. Wiemy, że dla każdej NGO to przejrzyste i dobre rozwiązanie, które pomaga dokładnie zaplanować budżet. Dodatkowo cenę ustaliliśmy tak, aby nawet dopiero co powstająca organizacja mogła profesjonalnie robić to, co robi i co chce robić.

 

Kim jesteśmy?

Maciej Gnyszka

Szef Szefów

Założyciel oraz CEO firmy. Mówią, że to generał Patton polskiego fundraisingu. Często cytuje zawołanie wybitnego amerykańskiego dowódcy „Śmiało, zawsze śmiało!”. I ta odwaga działa. Prócz tego Maciej potrafi dogadać się z każdym, rozwiązać każdy problem oraz zjednywać wokół siebie ludzi. Urodzony optymista z błyskiem w oku.

Maciej z powodzeniem prowadzi GFA. Z fundraisingiem ma do czynienia na co dzień. W 2010 r. założył Towarzystwa Biznesowe, które zrzeszają przedsiębiorców z całej Polski w grupach networkingowych. Z wykształcenia architekt i socjolog. Skończył studia na Politechnice Warszawskiej i Uniwersytecie Warszawskim. W młodości zwycięzca olimpiad przedmiotowych i redaktor naczelny gazetek szkolnych. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów, Ministra Edukacji Narodowej i Sportu, Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci oraz Batuz Foundation. Autor pierwszego polskiego podręcznika praktycznego o fundraisingu. Prywatnie szczęśliwy mąż Aleksandry, tata Maksymiliana i Antoniego.

We współpracy dzieli się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiada o błędach, które popełnił podczas swojej pracy, a których Ty możesz uniknąć. Wszystko po to, aby na świecie działo się więcej dobrych inicjatyw. Prywatnie szczęśliwy mąż i tata.

Przemysław Wilczyński

Dyrektor Zarządzający

Skuteczne rozwiązania strategiczne ze świata biznesu można z powodzeniem stosować w organizacjach nie nastawionych na zysk.

Przemek jest absolwentem międzynarodowych studiów II stopnia Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, praktykiem biznesu i specjalistą z zakresu zarządzania strategicznego w organizacjach typu non-profit.

Dowiecie się od niego, jak przeprowadzić audyt strategiczny, wybrać optymalną strategię a następnie wdrożyć ją w Waszej organizacji, by jak najskuteczniej realizowała swoją misję. Ponadto chętnie dzieli się wiedzą na temat tajników pozytywnego zarządzania zmianą, zarządzania jakością oraz mocy, która kryje się w komunikacji wewnętrznej. Prowadzi również badania w dużych organizacjach non-profit.

W wolnych chwilach angażuje się w kampanie fundraisingowe lub tworzy własne ciekawe projekty. Zainicjowany i prowadzony przez Przemka projekt mentoringowy „Razem dla NGO” cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród studentów i organizacji pozarządowych a kampania „Termos dla Brata” została wyróżniona jako Kampania Społeczna Roku.

Dorota Walas

Fundraising Manager

Niestrudzona idealistka zawzięcie wierząca w możliwość zmiany świata. Od 11 lat zaangażowana w wolontariat na rzecz dzieci, niepełnosprawnych i ubogich. Od 5 lat współpracuje z organizacjami pozarządowymi. Jest fundraiserem z certyfikatem European Fundraising Association. W pracy największą wartością jest dla niej spotkanie z drugim człowiekiem i poznanie jego historii. Miłośniczka listów fundraisingowych z uwrażliwionym, lekkim piórem.

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Nie wyobraża sobie życia bez książek i kotów. Sądzi tak, jak Dostojewski, że ,,przebywanie z dziećmi leczy duszę”. Uwielbia górskie podboje i długie spacery.

Karol Walas

Fundraising Manager

Doświadczony FundraiserŁącznie na cele dobroczynne zebrał już ponad 1,5 miliona zł. Wraz z zespołem odmienił sytuację kilkuset organizacji w Polsce – od dopiero rozpoczynających po najbardziej znane NGO w kraju.

We współpracy dzieli się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiada o błędach, które popełnił podczas swojej pracy, a których Ty możesz uniknąć. Wszystko po to, aby na świecie działo się więcej dobrych inicjatyw. Prywatnie szczęśliwy mąż i tata.

Anna Anioł

Fundraising Manager

Od wielu lat związana z krakowskimi organizacjami pozarządowymi i lokalnymi inicjatywami. Poszukiwania rozwiązań na wyzwania w ngo zaprowadziły ją na drogę fundraisingu. Uwielbia to uczucie, gdy mówi Darczyńcy „dziękuję!”, choć potrafi rozpisać to na dwóch stronach listu.
Z wykształcenia jest pedagogiem, z zamiłowania muzykiem i wokalistką, a z natury optymistką. Zamierza całe życie walczyć o lepszy świat, a młodsze pokolenie zarażać miłością do muzyki.

Franciszek Niemyski

Trener

Franciszek przez 6 lat koordynował tworzenie i wdrażanie kampanii fundraisingowych w czym pomagało mu ponad 9-letnie doświadczenie z szerokiego spektrum organizacji pozarządowych. Specjalista od networkingu, prezes Towarzystwa Biznesowego w Warszawie wspierający rozwój grup networkingowych w całej Polsce. W przeszłości zawodowo związany również z samorządem terytorialnym. Obecnie Dyrektor Krajowy Towarzystw Biznesowych SA. W GFA dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w ramach szkoleń.

Michał Osiej
Trener

Gdybyśmy byli drużyną piłkarską, Michał byłby napastnikiem. Zresztą futbol to jego wielka pasja. Poza tym to fundraiser, który udowadnia, że konsekwentne działania połączone z umiejętnym wykorzystywanie narzędzi internetowych oraz pomysłowością przynosi świetne rezultaty. 

Michał jest w GFA od 2012 roku. W tym czasie zdobył ponad milion złotych jako fundraiser Fundacji Dla Polonii, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty”, Fundacji Dobroczynnosc.com, Fundacji Dobrych Mediów, oraz Centrum Kultury i Tradycji Wiedeń 1683. Obecnie zajmuje się projektem „Misja Gabriela”.

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.